خاتمه جنگ جهانى‌اول / آدولف هيتلر چگونه زنده ماند !!!

جنگ جهانى اول مملو از فجايع  دردناك بود  . تقريبا همه ى خانواده هاى بريتانيايى ، فرانسوى ، آلمانى و روس دست كم يكى از اعضايشان را بر اثر جنگ از دست دادند . در اين چهار كشور ، در هر شهرك و دهكده اى كه قدم بگذاريد ، سنگ يادبودى را خواهيد يافت كه نام كشته هاى جنگ بر سطح آن حك شده است . در بسيارى از اين دهكده ها مردها همه دسته جمعى به جبهه رفتند و همه كشته شدند و دهكده را بى سرپرست گذاشتند .

اما اين فاجعه ى اصلى نبود . دلخراش ترين چيز اين بود كه جنگ جهانى اول هيچ مشكلى را حل نكرد و ذره اى صلح به ارمغان نياورد . برعكس ، منجر به بروز جنگ جهانى دوم و رنج و بدبختى و مرگ و ويرانى به مراتب بزرگتر و گسترده تر شد .

كسانى كه نامشاون بر سنگ هاى يادبود حك شده ، ايمان داشتند كه براى صلح ميجنگند . بسيارى از آنها با خرسندى از جان خود گذشتند ، چون باور داشتند كه براى پايان « آخرين جنگ تاريخ بشريت » مبارزه ميكنند .

پس چه شد كه نتيجه اى كاملا خلاف به دست آمد ؟ دليلش خطاهاى بزرگ و حوادث كوچك بود ؛ به خصوص ، حادثه اى آنچنان كوچك كه در هنگام وقوع ، توجه هيچ كس را جلب نكرد . اين حادثه در گرماگرم نبرد سُم ( نام منطقه اى كه در آن بخشى از جنگ جهانى اول رخ داد ) ، در يك سنگر آلمانى رخ داد . يك خمپاره ى بريتانيايى خندق را در هم كوبيد و همه ى سربازان مستقر در آن را جز يك تن  كشت كه بر حسب تصادف محض ، تنها صورتش بر اثر اصابت تركش خمپاره مجروح شد . او زنده ماند . زنده ماند تا جنگ ديگزى را آغاز كند .

نام او ، آدولف هيتلر بود !!! خوشا با حال هيتلر ... بدا به حال دنيا !!!

رهبر آلمان ها در جنگ جهانى اول ويلهلم ( پادشاه آلمان . مادر بزرگ او ملكه ويكتوريا ، ملكه ى بريتانيا بود !!! )

سر انجام : در تاريخ 9 نوامبر 1918 ، آلمان ها قيصر ويلهلم را از كشورشان اخراج ميكنند . او ابندا به بلژيك پناهنده ميشود . ولى با وجود آن همه بلاهايى كه در طول 4 سال گذشته بر سر بلژيكى ها آورده است ، عجيب نيست كه آنها پذيراى او نيستند ! سر انجام ويلهلم سر از هلند در مى آورد و در آن جا مقيم ميشود .

( منبع : جنگ فجيع جهانى اول 

نويسنده : ترى ديرى

مترجم : مهرداد تويسركانى

چاپ نشر افق )

رهبر آلمان ها در جنگ جهانى دوم : آدولف هيتلر 

سر انجام :

وى زمانيكه در روسيه شكست ميخورد ، به همراه معشوقش در يكى از شهرك هاى زيرزمينى در آلمان به سر داشت . او يك اصلحه در دست ميگيرد و يك اصلحه هم به معشوقش ميدهد و قرار ميشود تا از 3 به سوى 1 بيايند و پس از گفتم عدد 1 ، هر دو با هم شليك كنند .

معشوقه اش شليك ميكند اما هيتلر آنقدر به وى علاقه مند بود كه اين كار را نميكند .

جالب اينجاست فرمانده ژاپنى ها براى آنكه مقاومتشان از دست نرود ، ميگويد : هيتلر زنده و در ژاپن است ! او حتى فردى شبيه به هيتلر را نيز گير مى آورد و او را هيتلر مينامد !!!

جالب تر اينجاست بدانيد ايران در جنگ جهانى دوم با آلمان همرا بود و اگر به ايران خيانت نميشد ، هيچگاه به دست اتفاق مثلث ( روس ها و انگليس ها ) نمى افتاد .

اگر ايران با آلمان بود ، هم اينك تنها 3 كشور وجود داش ؛ ايران ، آلمان و ژاپن .

منبع : شنيده ها !!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • فال روزانه
  • آریس پیکس